Het gehoorzaamheidsprogramma

We werken aan een vertrouwensrelatie tussen hond en geleider. Hier kan al heel snel mee gestart worden, in de pups. Dit vertrouwen zal helpen in de vele situaties die je gaat tegenkomen met je hond. Bij de dierenarts, op de markt, tijdens een wandeling, op het familiefeest, ... De manier om die relatie te op te bouwen zal beloningsgericht gebeuren. Dit wil zeggen met snoepjes en lovende woorden, maar vooral ook met veel geduld.

Dit alles kan eventueel later ook verder gezet worden richting het wedstrijdgebeuren, maar dat is geen vereiste. Op onze hondenschool kan je ook terecht om op een recratieve manier leuk bezig te blijven met je hond.

Meer informatie over het wedstrijdgebeuren kan je terugvinden op de website van de KKUSH onder sectie 4b.