Programma

Op onze hondenschool wordt gewerkt richting het programma dat werd opgesteld door de KKUSH.
Dit programma wordt onderverdeeld in meerdere stadia.
Je start met het trainen richting je brevet. Als je daarvoor geslaagd bent kan je in de debutanten mee spelen op de officiele wedstrijden.
Heb je daar genoeg goede wedstrijden gespeeld mag je doorstromen naar programma 1.
Als je daar weer voldoende goede wedstrijden gespeeld hebt mag je doorstromen naar programma 2, dat is het hoogste programma.

Ook is er elk jaar een landelijke wedstrijd waarop de beste combinaties uitgenodigd worden in programma 1 en programma 2. Zij strijden dan om de titel van Belgisch Kampioen, elk in hun programma.

KKUSH Voor meer informatie over het wedstrijdprogramma kan je terecht op de website van de KKUSH onder reglementen Gehoorzaamheidsprogramma voor alle honden (4B).